Kristus-Netværk


Alle kurser afholdes i Mulighedernes Hus - Se kort under Kontakt


Kristus-Netværk - Her starter vi

Vi er skabt til fællesskab og vi udvikles i vores gudsforhold og tjeneste i fællesskabet. De fleste kristne er i en menighd, hvor i deres nådegaver virker og salves. Nogle har rigelig sparring og netværk i deres menighed, men andre står i en tjeneste, som ikke er sammenlignelig med andre i menighedens, måske ikke rigtig med andre de kender, og i en tid med mange husmenigheder og små menigheder, er behovet for at koble sig op på et større netværk vigtig. Mange præster mødes i netværk, men mange andre i mere ensomme tjenester mangler sparring, måske oplæring eller mentoring, men ihvertfald inspiration.

Kristus-netværk er tænkt til at stille det behov, der arrangeres to weekend-seminarer om året i hvert netværk, De der har deltaget i et weekend-seminar inviteres ind i det online netværk, som mødes online 2 gange årligt forskudt af weekend-seminarerne, i netværket kan de der ønsker det selvfølgelig gruppere sig og mødes som de vil udover de 4 årlige gange som vi arrangerer. Der vil til enhver tid være tilknyttet minimum 1 forbeder for netværket, som alle i netværket kan kontakte for personlig forbøn og som beder for alle i netværket


Prisen for deltagelse:

Wekend-seminar: 900 inkl. kost og logi på 2-4 mands værelser (+500 for eneværelse)

Weekend-seminar uden overnatninger 750 kr inkl kost

Netværksmedlemsskab årligt 150 kr

Det er frivilligt hvor mange weekend-seminarer man ønsker at deltage i efter det adgangsgivende.


08

mar

Spred Guds Ord


Frimodige evangelister er der brug for, som aldrig før. Det er enormt opbyggende at mødes med andre passionerede og frimodige evangelister, få undervisning, høre vidnesbyrd om de gode historien, dele bekymringer, og ikke mindst dele erfaringer, såge Gud sammen, blive iført kraften fra det høje i fællesskab og gå ud, 2 og 2 som Jesus sendte sine disciple, ud og blive inspireret af en anden evangelist i et nyt område, og komme hjem og dele erfaringerne med hinanden.

8. marts 2024 - 10. marts 2024

15

mar

Kvinder i tjeneste


At være kvinde i tjeneste kræver en særlig opmærksomhed, og mange tjenester er sjældne blandt kvinder. Det er afgørende for den frugt vores tjeneste i Guds rige bærer, at vi lever nær Jesus, og kender Guds Ord. Vi må forholde os til, hvordan vores tjeneste er sund og tro, og det er svært og kan være meget ensomt og kan møde meget modstand at være ene kvinde i tjeneste, enten fordi menigheden er lille, der ikke er en menighed eller fordi, der bare ikke er andre kvinder i samme tjeneste. Efterhånden som netværket vokser vil der sikkert være under-grupperinger af kvinder i forskellige tjenester. I takt med, at det sker, vil vi selvfølgelig tilpasse undervisning og fokus

15. marts 2024 - 17. marts 2024

Vil du etablere et netværk?

Vi kan på ingen måde dække alle behov, men hvis du har ideer om at etablere et netværk, så kontakt os på mailen herunder, så vi kan få en snak om mulighederne. Du skal selv kunne tage ansvar for alt. Hvis du har ønsker om at vi etablerer et specifikt netværk, så skriv dit forslag til os, måske kan vi efterkomme det

unsplash